Urocza zima

 





W tym roku mogę cieszyć się ze śniegu i podziwiać bajkowe, zimowe krajobrazy. Za zimą nie przepadam, ale kilka dni ze śniegiem i mrozem jest mi potrzebne, aby zrobić zdjęcia naturze i stwierdzić, że była prawdziwa zima. 







Dni w styczniu upływają mi bardzo szybko, mimo, że jeszcze urlopuję i nic ciekawego się nie dzieje. Codziennie upajam się widokiem sikorek i wróbli, które w dużych ilościach przylatują do karmnika, smakowitych kul, czy słoninki, które porozwieszane są w różnych częściach ogrodu. Wydaje mi się, że chyba nikt we wsi nie karmi ptaków bo pokarm znika w szybkim  tempie, ale cieszę się, że u mnie się stołują. Dzisiaj już od rana było słychać wesoły świergot ptaków jakby to była już wiosna.  Oprócz obserwacji ptaków, czytam książki i oglądam seriale na netfixie i codziennie chodzę z psem na spacery, uczę się fotografii.





Siedzenie w domu, mało ruchu i dogadzanie sobie jedzeniem, a zwłaszcza słodyczami, niestety spowodowało wzrost nadprogramowych kilogramów, które w żaden sposób nie chcą się ode mnie odczepić. 






Dzisiaj już śnieg pomału topnieje i robi się błoto pośniegowe, którego nie znoszę, czy to już koniec zimy?

 

41 komentarzy :

  1. Zima bywa urocza, to prawda, ale dziś u nas już 6 stopni na plusie, wyszłam na krótko, przemoczyłam buty, bo wszystko się topi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też koniec uroczych zimowych widoków, błoto i nieciekawe widoki.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Pięknie jest u Ciebie :).

    Też od razu "latałam" i robiłam zdjęcia pięknej zimy :).

    Najbardziej spodobało mi się zdjęcie wróbelków. Nie wiem czy zwróciłaś uwagę ale jeden szykuje się do odlotu hihi :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety takie obrazki by przez trzy dni, obecnie yemperatura jest na plusie, muszę przypatrzyć sie zdjęciu z wróbelkami.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Nawet jak się nie lubi zimy, to jednak trudno oprzeć się jej urokom :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla uroków można chociaż trochę polubić zimę,:)

      Usuń
  4. Zimę lubię tylko na fotografiach takich jak te. Piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że te widoki szybko się skończyły, dziękuję:)

      Usuń
  5. Taką piękną zimę lubię podziwiać na zdjęciach pieknych, takich jak Twoje i przez szyby, zwłaszcza w takie mrozy. Mnie zaskoczyły róże, które nie straciły kwiatów i liści.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także lubię zdjęcia zimy. U mnie zimy są łagodne, zazwyczaj bezśnieżne, więcniektóre róze mają pojedyncze kwiaty i liście.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Jesień i zima to pory roku za którymi nie przepadam. Jednak zawsze czekam na piękne zimowe kadry na zaprzyjaźnionych blogach.Nino, Twoje zdjęcia są przecudowne. Dzisiaj u mnie plusowa temperatura, gruba warstwa śniegowej brei leży na chodnikach.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, Łucjo, ze ppdobają Ci się moje zdjęcia. Śnieg leżał kilka dni,obecnie nie ma po nim śladu, zrobiło się błoto. Chodzić po brei nie nawidzę.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Nie koniec zimy, zapowiadają jeszcze mrozy.
    Zdrówka życzę, uśmiechu i pogody ducha kochana🧡🤗🌸

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W czwartek temperatura była dodatnia, 10 stopni powyżej zera. Boję się aby wiosna nie byla mroźna.
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  8. Piękne śnieżne zdjęcia. U nas dziś są już tylko śladowe ilości śniegu. Miłego dnia 🙂🙂🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. U mnie też już po śniegu nie ma znaku.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  9. Oj, piękne są Twoje fotografie, są balsamem dla duszy. Wszystkie śliczne, ale najbardziej podobają mi się te z ptakami...Sikorki obsiadły słoninkę, wróbelki małymi łapkami zostawiły mnóstwo śladów...Ale to pierwsze zdjęcie z wróbelkiem na gałązce najbardziej mi się podoba. Ma coś w sobie, co przyciąga moją uwagę.
    Dobrze jest odpoczywać w domu i ja to bardzo lubię, tylko ta ciągła ochota na małe co nieco...
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze podobają Ci się moje zdjęcia. Bardzo lubię obserwować ptaki, ale sfotografować je jest trudno bo sa bardzo płochliwe.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  10. Cudowne fotografie. Prześliczne ujęcia. U mnie niestety ciężko o zimową aurę, ale coś mi się tam udało zrobić. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie bardzo że Ci się podobają. U mnie też śnieg nie leżał zbyt długo, ale zdjęcia udało mi się zrobić:)

      Usuń
  11. Piękną zimę pokazałaś! I wspaniałe są te ujęcia z ptakami.Też uwielbiam podglądać sikorki czy wróble, jak pałaszują w karmniku ziarenka słonecznika czy słoninę. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zima jest urocza na zdjęciach, udało mi się zrobić zdjęcia bo po śniegu nie ma już znaku. Ptaszki uwielbiam też obserwować, ale zdjęcie trudno im zrobic bo są bardzo płochliwe.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  12. Zima pokazana atrakcyjnie, pięknie.
    ps. Od pierwszego do ostatniego słowa mogłabym napisać dokładnie to samo:) To całkiem jak o mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię zimiwe obrazki, ale śniegu u mnie już nie ma. O nam bratnią duszę, cieszę się :)

      Usuń
  13. Piękne zdjęcia. A mnie się tak nie chciało brać w tym roku aparatu na spacer.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie ma juz tak pięknych widoczków bo śnieg się roztopił :)

      Usuń
  14. A ja uwielbiam zimę :) Bardzo ładne, klimatyczne zdjęcia i te z ptaszkami cudo!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej lubię zimę na fotografiach lub ogladajac ją zza okna, dziękuję:)

      Usuń
  15. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pani Zima potrafi pięknie malować
    Pozdrawiam białą końcówką stycznia Nino

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciepła dzisiaj Tobie życzę!

      Usuń
    2. Obrazy namalowane przez panią zimę są cudne.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  17. Cudne zdjęcia, kocham taką zimę!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Przepiękne widoki! :) Cudowny ten Twój ogród!

    OdpowiedzUsuń
  19. Smacznego dnia życzę Nino:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Zima piękna ale tęsknię już do ogrodu.Cudne zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. I love your posts and everything looks wonderful. I love your idea thanks for sharing កាស៊ីណូបាការ៉ាត់


    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka