Jesień w mieście spotkana



Pokochaj jesień

Spróbuj pokochać jesień
z niesamowitymi urokami
Spójrz ile piękna niesie
obdarzając cię nowymi dniami.

Kolorowo jak wiosną
barwne liście ostatki zieleni
Dadzą chwilę radosną
twą szarość życia mogą odmienić.

Wieczór szybciej nastaje
słońce też znika wcześniej niż latem
Lecz nowe czy nie daje
chwile spokoju skorzystaj zatem. 


Tadeusz Karasiewicz
 

Pamiętacie, kiedy pytałam Was ,czy lepiej żyć na wsi,czy w mieście? Wiele z Was odpowiadało, że zarówno  na końcu świata, jak i dużej metropolii można znaleźć coś pozytywnego. Podziwialiśmy już jesień na mojej, sielskiej wsi, a dzisiaj wybrałam się na jej poszukiwanie do miejskiego parku. Pogoda była cudowna, więc jej poszukiwanie nie było trudne. 
Popatrzcie i oceńcie, czy mi się udało.

24 komentarze :

  1. Cudowne miejsce z przepięknymi jesiennymi widokami !!
    Jestem zachwycona fotkami, niesamowite lustrzane odbicia w wodzie !!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejscem,również byłam zachwycona. Dziękuję.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  2. O tak, nawet udało Ci się uchwycić piękne odbicia w wodzie :-) Mostki też ciekawe:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo podobają mi się odbicia drzew jesiennych w wodzie,dlatego cieszę się,że je ychwyciłam.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  3. Swietne zdjęcia. Znalazłaś jesień, jak najbardziej. Może ona być piękna i w miejskim parku. Gdy świeci słońce wszędzie jest urzekająco:) Ale wieś ma jednak niebanalny urok, człowiek czuje się wolnym:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że Ci się podobają i że udało mi się się spotkać jesień w mieście.z To prawda na wsi człowiek jest wolny i zawsze znajdzie miejsce do wyciszenia się.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  4. Jeszcze dużo zieleni, ale jesień, jak nic, zawitała do parku miejskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia Nino. Ja kocham Jesień. :) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,Teresko.Lubię Jesień,ale tylko ciepłą i słoneczną :)

      Usuń
  6. Udało się. Kocham jesień. Ohhh Choroba mnie już mega denerwuje, nie mogę poczuć jesieni, tylko przez okno i zdjęcia. No ale to zawsze coś. Przepiękne miejsce, tyle cudnych barw. Nie ma co...jesień jest magiczna. :)

    Miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że mi się udało. Jesień lubię,ale tylko ciepła i słoneczną. Na pewno wkrótce choroba Cię opuści i będziesz mogła w pelni cieszyć się jesienią. Szybkiego powrotu do zdrowia:)

      Usuń
  7. Jesień potrafi być piękna wszędzie,pod warunkiem że świeci słoneczko:)))Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie taką jesień lubię z jej przecudnymi barwami.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  8. Taka jesień to ja bardzo lubię ale gdy przyjdą deszcze, szare dni to od razu dopada mnie deprecha.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak samo jak ja,więc dopty mozemy to cieszmy się sloneczkiem i jediennymi koloromi.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  9. Przepiękną jesień pokazałaś:)
    Oby taka pogoda towarzyszyła nam do grudnia.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Bardzo bym chciała cieszyć się jak najdłużej taką słoneczną pogodą.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  10. Mnie to przypomina Sołacz w Poznaniu. Tam było również urokliwie, choć nie byłam tam szmat czasu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zagadkę rozwiązałaś bezbłędnie.Tam jest cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje zdjęcia są piękne!!!
    Pewnie i aparat profesjonalny.
    Taką właśnie słoneczną, złotą jesień lubię!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,również taką jesień lubię.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  13. Wspaniałe te odbicia w wodzie...Myślę ,ze jesień jeszcze się pokaże w całej swojej złotej okazałości,jeszcze chwilkę poczekajmy,może słoneczko zrobi swoje i ucieszy nasze zmysły.chociaż patrząc dzisiaj za okno...jakoś trudno sobie to wyobrazić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję. Niestety w tym tygodniu jesień pokazała swoje niekorzystne oblicze,może jeszcze będzie dla nas łaskawa?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka