Złota polska jesień w górach



W tym roku, w październiku w wielu rejonach Polski można  zobaczyć złotą, polską jesień, którą uwielbiam. Czerwone, pomarańczowe i żółte liście na drzewach, a także bystro świecące słońce zachęca do spacerów, podczas których nabieramy energii na długie zimowe dni. Bardzo lubię przebywać na łonie natury, podczas złotej jesieni i cieszyć oczy jej cudownymi kolorami.          Nawet udało mi się ostatnie kilka dni się spędzić w Tatrach. Podczas tej wyprawy zmieniłam mikroklimat i podziwiałam jesienne widoki, które zapierały dech w piersi.
W górach jesienią jestem dopiero po raz drugi i mam nadzieję, że nie ostatni.
Przez pierwsze dwa dni pogoda była mglista, na szczęście nie padało, ale ostatni dzień pobytu spełnił moje oczekiwania, ponieważ wypogodziło się.
















W dolinach można było podziwiać złotą, polską jesień, a na Kasprowym Wierchu panowała już zima.





22 komentarze :

  1. I pięknie, kolorowo i strasznie, tam gdzie śnieg i mgły...
    mam nadzieję, że kiedyś uda mi się zaliczyć wypad w góry jesienią :-)
    Dzięki za piękne zdjęcia:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety widoki z Kasprowego Wierchu były nijakie,ale w dolinach można było oczy nacieszyć jesiennymi widokami.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Jesień potrafi urzekać swoim pięknem:))super zdjęcia:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda,uwielbiam właśnie taką. Dziękuję.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Zdjęcie ze ,,śpiącym rycerzem" cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O tej porze roku góry wyglądają zjawiskowo. Śliczne zdjęcia!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety,ale trzeba trafić na pogodę.Dziękuję
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Wspaniała wycieczka aczkolwiek jeszcze nie jestem gotowa na widok śniegu :))))
    Jesienne pejzaże ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wycieczka była bardzo udana.Ja także jeszcze nie jestem gotowa na słoty jesienne i zimę.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Góry jesienią wyglądają cudnie.
    Nino, przepiękne zdjęcia.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam jesień w górach.Szkoda,że mam tam tak daleko. Dziękuję
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia! Aż miło popatrzeć na jesień w Tatrach. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że Ci się podobają moje zdjęcia.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. góry urodę mają wpisaną w samą definicję. bez względu na porę roku.
    wystarczy dać im szansę, chcieć zobaczyć. miło, że Tobie się udało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że podobały ci się moje zdjęcia. To prawda, że góry są urocze w każdej porze roku :)

      Usuń
  9. Góry o każdej porze roku są piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Właśnie, za te przecudowne kolory kocham jesień :)

      Usuń
  11. Podziwiam tych, którzy mierzą się z górami wtedy, gdy leży na nich śnieg.
    To raczej niebezpieczne...

    OdpowiedzUsuń
  12. Do takich odważnych nie należę. Na Kasprowy Wierch wjechałam i zjechałam, chociaż w pierwotnym zamiarze powrót z góry miał być pieszo, jednak śnieg leżący na szczycie zniweczył mój zamysł :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka