Królowa kwiatów - pani róża

Moimi ulubionymi kwiatami są róże. W ogrodzie mam ich. kilka gatunków. Codziennie wyruszam na wyprawę aby napajać się ich zapachem i kolorem. Mówią, że królowa jest tylko jedna, a ja Wam udowodnię, że nie.


Pirouette w pełnym rozkwicie      
   
                                       

Jubile celebration moja ulubiona pięknisia
Comte de chambord troszkę mizerna po wczorajszym deszczu
Fryderyk Chopin

Na końcu imieninowa ,miniaturka :) :)




                                                                                                                                

12 komentarzy :

  1. Ja też lubię róże, chociaż mają kolce :). Bardzo mi się podoba pierwsza pokazana. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ukłucie w palec, jednak rekompensuje zapach i widok róż. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Całkiem spora kolekcja i na pewno pachnąca :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze nie cała moja kolekcja... :)

      Usuń
  3. Wspaniała kolekcja różyczek !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.To moje ulubione kwiaty.:)

      Usuń
  4. Piękne masz róże :-) więc królowa nie jedna:-)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka