Gulasz z ciecierzycy


Dzisiaj zapraszam Was na wegański obiad w postaci gulaszu z cieciorki. O zaletach ciecierzycy pisałam tutaj Jest on  idealny na bezmięsny obiad. Smakuje  wybornie i szybko się go przygotowuje. Można go podawać z ziemniakami, ryżem, kaszą, makaronem lub z pajdą swojskiego chleba.

Przepis na gulasz z cieciorki

składniki
1 słoik cieciorki
1 puszka krojonych pomidorków
jarmuż
1/2 papryki opcjonalnie
1 cebula
2 ząbki czosnku
sól, pieprz
1/2 łyżeczki płatków chili
1/2 łyżeczki cynamonu
1/2 łyżeczki kuminu
1/2 łyżeczki wędzonej papryki
1 łyżka sosu sojowego
posypać sezamem opcjonalnie

Sposób wykonania


Cebulkę podsmażyć, dodać czosnek ciecierzycę, pomidory, przyprawy i dusić około 20 min.
Na koniec dodać jarmuż i chwile poddusić .

Smacznego !

Witam milutko nowych obserwatorów mojego bloga Magda Lenę Marię Rodrigues :)

32 komentarze :

  1. Wygląda apetycznie! Lubię takie bezmięsne obiady! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja codziennie gotuję wege dania,poniewaz z córką nie jemy mięsa, oprócz ryb(ja).
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Dzięki za przypomnienie. Dawno nic z cieciorki nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz to koniecznie zmienić bo cieciorka jest pyszna.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Wygląda pysznie. U mnie też coraz częściej wege dania, ostatnio robię pasztety z grochu lub soczewicy.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, pasztetu z grochu jeszcze nie jadłam, ciekawie brzmi, muszę kiedyś go zrobic.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Muszę spróbować bo na pewno smaczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepysznie wygląda. Muszę zrobić ponieważ uwielbiamy cieciorkę ale opcja bez kuminu to jedyna przyprawa, której nie lubię.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez kuminu gulasz też będzie pyszny.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Kochana
    Smaczne, zdrowe, pełne przypraw Twoje danie, mniam:)
    Pozdrawiam słonecznie, uśmiech serdeczny dołączam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam wszystkie wegetariańskie dania.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Wygląda przepysznie. Osobiście lubię cieciorkę i wszyscy domownicy za nią przepadają, oprócz mego syna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My często zajadamy cieciorkę w ròżnej postaci, jest nie tylko zdrowa, ale i pyszna.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  8. Za ciecierzycą nie przepadam, ale wiem że warto ją jeśc. Przepis na tyle apetyczny, że z checia wypróbuje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wkrótce przekonadz się do niej. Cieszę się, ze wypróbujesz przepis.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  9. Smaczne i zdrowe, muszę zrobić taki obiadek bo ostatnio nawet ciecierzycę polubiłam:-))
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że polubiłaś cieciorkę bo jest bardzo zdrowa.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  10. Ciecierzycę jadam głównie w postaci hummusu, ale nie zaszkodzi spróbować czegoś innego :) Pysznie wygląda Twoje danie! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Humus, także robię, oczywiście, że nie ma nic na przeszkodzie, aby spróbować czegoś innego. Dziękuję
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  11. Wygląda apetycznie ale, to nie moje smaki :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Szkoda, że nie lubisz ciecierzycy.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  12. Chętnie spróbuję:) Z natury jestem roślinożerna więc szukam ciekawych pomysłów a ten gulasz wygląda smakowicie. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja, także szukam ciągle nowych, roślinnych przepisów. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  13. Może po świętach spróbuje to przygotować
    Dzisiaj zajrzałam, bo chciałam złożyć życzenia
    Życzę aby święta Wielkanocne przyniosły radość,
    spokój oraz wzajemną życzliwość.
    Poczuj miłość Boga i opiekę aniołów.

    Ja po raz pierwszy sama w te święta....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia i życzę Ci, abyś ten świąteczny czas, chociaż jesteś sama :( spędziła, jak najlepiej potrafisz=, w zdrowiu i w nadziei na lepsze jutro.

      Usuń
  14. Wygląda apetycznie !
    Nino, życzę zdrowych i spokojnych Świąt !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie, Elu.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  15. O gulaszu z ciecierzycy jeszcze nie słyszałam, ale patrząc na składniki wydaje mi się, że będzie smaczny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Może wypróbuj przepis i się przekonaj ? :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka