Prince polo - ciasto z kremem



Witajcie.
Niedawno minęły święta wielkanocne podczas, których na stole nie brakowało, pysznych domowych wypieków , ale mimo to nadal mam ochotę na coś słodkiego. Dzisiaj zapraszam Was na ciasto z batonikami Prince Polo, które  jest pyszne i doskonałe na różne okazje.

Ciasto Prince Polo przepis

Składniki

Biszkopt
5 jajek
3/4 szk. cukru
3/4  szk. mąki tortowej
3 łyżki kakao
1 łyżeczka proszku do pieczenia

Krem
400 ml mleka
1 opakowanie budyniu waniliowego
20 dag masła
3 batony Prince Polo XXL
10 dag zmielonych orzechów włoskich
3 łyżki Nutelli

Do nasączania
150 ml mocnej kawy
mały kieliszek rumu lub innego alkoholu

Wykonanie

Białka ubić na sztywną pianę, dodać cukier i żółtka, nadal ubijając. Następnie, stopniowo dodawać mąkę z kakao i proszkiem do pieczenia, mieszając mikserem  na wolnych obrotach. Ciasto piec w 180 stopniach około 30 minut. Ostudzić.

Krem.
Ugotować budyń na mleku i ostudzić. Masło utrzeć mikserem, dodając po łyżce budyniu, następnie dodać nutellę, drobno pokrojone orzechy i rozkruszone batoniki. Wymieszać.

Biszkopt przekroić na pół, na dwa blaty. Nasączyć je kawą z rumem. Na pierwszy blat wyłożyć masę i przykryć drugim blatem. Wierzch posmarować polewą czekoladową o obsypać płatkami migdałowymi.

Smacznego.

19 komentarzy :

  1. Wygląda bardzo apetycznie:))pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi apetycznie, ale chyba jest ciężkie i bardzo słodkie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak wszystkie ciasta z masą, słodkie i kaloryczne, ale takie lubię najbardziej.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Takiego jeszcze nie jadłam!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz je upiekłam i od razu przypadło mi do gustu. Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Bardzo interesujący przepis. Jeszcze nie jadłam takiego ciasta. Wygląda naprawdę cudnie i pewnie mega pyszne tak, jak piszesz. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, może, kiedyś wypróbujesz przepis ? :)

      Usuń
  5. Coś ciekawego nam zaproponowałaś. Na pewno ciasto jest pyszne, bo same batoniki już o tym świadczą:) Uwielbiam batoniki to i torcik będzie mi smakował! Dzięki za przepis.
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przepis na ciacho spodobał Ci się i mam nadzieję, że będzie Ci smakowało. Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Wygląda bardzo apetycznie. Ja też nie jadłam takiego ciasta.
    Zaraz skopiuję ten przepis.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ciasto będzie Ci smakowało. Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Nino, na pewno przepis wykorzystam przy najbliższej okazji. Wygląda wyjątkowo apetycznie i barwnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że spodobał Ci się przepis. Dziękuję .
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Byłam tu wcześniej, przeczytałam przepis, spodobał mi się ( bo z Prince Polo) i postanowiłam zrobić. Wyśmienite ciasto, bardzo smaczne! Polecam wszystkim:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak szybko je upiekłaś, niezmiernie się cieszę, że ciasto ci bardzo smakowało.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Apetyczne ciasto i przepis! Zapisuję i wypróbuję! Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ciasto będzie Ci smakowało .
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  10. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka