Apogeum wiosny






HIACYNTY

Wiosna to moja ulubiona pora roku, ponieważ z dnia na dzień przyroda ożywa, budzi się dożycia.   Ogród staje się kolorowy,  z różnymi odcieniami zieleni.  W tym roku kwiecień jest wyjątkowy, bardzo ciepły, więc w ciągu doby wszystko w przyrodzie się zmienia. Na grządkach  jedne kwiaty przekwitają, a inne zakwitają w , kwitnie forsycja i zaczynają zakwitnąć magnolie. Niestety, mam mały ogród, więc nie jestem szczęśliwą posiadaczką tego uroczego drzewa, a szkoda.











TULIPANY



                                                               


                                                                        SASANKI

SKALNIAKI


                                                                        FORSYCJA



                                                                       BRATKI
                                                               SZAFIRKI


                                                                           ŻONKILE

 Na brzózkach pokazują się listki, robi się zielono. Zakwitają drzewa. Z pobliskiego lasu dobiega do mnie ptasi koncert. jaszczurki wygrzewają się w słońcu.






Jakże przyjemnie jest, po ciężkiej, ale przyjemnej pracy w ogrodzie  usiąść na tarasie z filiżanką zielonej herbatki i napawać się zapachami kwiatów, kwitnących w moim ogródku i słuchać  koncertu ptaków.

43 komentarze :

  1. Piękną jaszczurkę upolowałaś w ogrodzie :)
    Tempo zmian faktycznie zachwyca. Pewnie w tym tygodniu będziemy mieli więcej czasu na zachwycanie się poszczególnymi roślinkami, bo z powodu ochłodzenia wszystko przystopuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaszczurek jest mnóstwo w moim ogrodzie i ciągle wygrywają się na słońcu. Chlorek rzeczywiście przyszedł i można obserwować roślinki,ale jest bardzo sucho i natura domaga się wody.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Piękna galeria, taki ogród to moje marzenie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Uwielbiam wszystkie rosnące w nim kwiaty, życzę Ci aby Twoje marzenie się spełniło.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Z wszystkim się zgadzam. Muszę tylko przekonać się do zielonej herbatki. Taras i ogród wiosenny czeka dzisiaj, choć tak pięknych okazów jeszcze nie mam. Smacznej herbatki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku,również mi nie smakowała,ale z czasem ją polubiłam. Mieszkam chyba w cieplejszym regionie,ale wkrótce i Ty będziesz podziwiać swoje kwiaty.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Tak, wiosna na całego... Bardzo lubię hiacynty, mają boski zapach!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu nadeszła i jest w pełnym rozkwicie. Ja uwielbiam wszystkie kwiaty. Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Fantastyczne zdjęcia, magia. <3 Tyle barw, nic tylko się nimi cieszyć. Koncerty ptaków kocham. Uwielbiam zasiąść na balkonie, w koło kwiaty i ten cudny ptasi koncert. Czyta radość. :) Życzę wielu takich chwil. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cieszę się, że w końcu możemy się cieszyć tą porą roku i korzystać z jej uroku.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Bajecznie kolorowa wiosna u Ciebie, przepięknie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. W naszym ogrodzie też mieszkają jaszczurki :) Wygrzewają się na tarasie i kompletnie się nas nie boją.
    Przepiękne kwiaty Ninuś, jestem zachwycona różnorodnością. Oby kwitły jak najdłużej!
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. "Moje" jaszczurki goni zawsze pies. Dziękuję lubię różnokolorowe kwiaty.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiosna tak hojnie nas obdarzyła cudowną pogodą, wspanialymi kwiatami.
    Nino, kolejny raz oglądam Twoje piękne zdjęcia.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna w tym roku jest niesamowita,slon eczna i ciepła,więc sprzyja to roślinom.
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Wiosna, to cudowna pora roku. Kocham kolory w naturze i wszystkie kwiaty. U mnie hiacynty już przekwitły. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie również przekwitły. Teraz królują tulipany.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  11. Ta jaszczureczka to najpiękniejszy mieszkaniec ogrodu... ależ ja bym chciała mieć takich gości, niestety jakoś nie chcą do mnie trafić. Mam za to żabidła i jeża, też się nimi bardzo cieszę :D Kwiatuszki wiosny urocze <3
    Pozdrawiam serdecznie, Agness :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaszczurek jest u mnie mmo to,więc chętnie się nimi podzielę. Żaby i jeże uwielbiam, kiedyś jeż przyszedł do mojego ogrodu, ale pies zaczàł traktować go jak zabawę,więc musiałem go wynieść do pobliskiego lasu. Dziękuję.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Kocham hiacynty,lecz bez większej wzajemności. Ale za to z magnolią miłość coraz silniejsza .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem wielbicielką wszystkich kwiatów:)

      Usuń
  13. Piękna ta wiosna u Ciebie. Ciesz się zatem jej urokiem. Niestety za chwilę kwiaty przekwitną, ale na szczęście pojawią się nowe. Czekam zatem na kolejne zdjęcia
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wiosna ma to do siebie, że zachowuje się jak kalejdoskop, coraz pokazuje nam inne kwiaty.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Blogi to wspaniała rzecz. Marzysz o wiosennych kwiatach po których zostały tylko liście?
    Klikasz w dany post i zachwycasz się nimi.
    Miłego świętowania, Nino:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście blogi to cudowna rzecz. Miłej końcówki majówki.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  15. musze przyznać piękne kwiaty ale jaszczurka na końcu najlepsza gratuluje śliczne zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaszczurek w moim ogrodzie mieszka dużo i często wygrzewają się na słońcu. :)

      Usuń
  16. Uwielbiam wiosnę, tak, jak TY....te kwiaty są piękne. :) Poczytałam nazwy, bo niestety noga ze mnie, znam tylko naprawdę podstawowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypomniałaś sobie nazwy kwiatów, które uwielbiasz:)

      Usuń
  17. Widzę, że czytałam Ciebie w pociągu z telefonu bo pamiętam zdjęcie jaszczurki a komentarza nie zamieściłam. Zachwyciły mnie twoje sasanki: zapomniałam albo nie wiedziałam, że kwitną na różne kolory :D Piękne kwiaty i zdjęcia cudna wiosna, moja ukochana :D
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna to moja ulubiona pora roku. Cieszę się, że podobają Ci się moje kwiatki. Ja też tak mam z komentarzem posta.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  18. List wysłałam na skrzynkę, mam nadzieję, że tym razem doszedł
    Pozdrawiam majowym porankiem

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiosna to cudowna pora, też ją lubię najbardziej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A najpiękniejszym miesiącem podczas wiosny jest maj.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  20. Piękne zdjęcia kwiatów. Pozdrawiam majowo:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hiacynty są cudowne i urzekające. Szkoda, że już przekwitły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także, je lubię. Za rok znowu będą cieszyć nasze oczy :)

      Usuń
  22. Pokazałaś piękną wiosnę:)
    Bardzo lubię hiacynty, zarówno za ich wygląd jak i zapach.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja uwielbiam wszystkie kwiaty.
      Pozdrawiam:)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka