Witaj wiosno !


Dzisiaj rozpoczyna się astronomiczna wiosna, na którą większość z nas czekała niecierpliwie.    Wiosna w tym roku jest bardzo zimna, mroźna i w niektórych regionach kraju śnieżna. Robiąc obchód ogrodu, zauważyłam, że rośliny są podmarznięte i nie wiadomo, czy w ogóle zakwitną. Krokusy są niewielkie, a niektóre dopiero wychodzą z ziemi. Inaczej jest przy domu, gdzie jest zacisznie i ciepło, tam pięknie  rozkwitły, moje ulubione krokusiki, ku mojej radości. Tak pięknie wyglądały wczoraj, przy słonecznej pogodzie, niestety dzisiaj główki stuliły.




Mimo, że jest wiosna i chciałoby się przebywać na dworze przez długie godziny, łapać promyki słonka, to trzeba cieszyć się tą porą roku siedząc, w domu i patrząc przez okno, jak szybka zmienia się pogoda i marząc, aby w końcu zrobiło się ciepło.

Mam nadzieję, że wkrótce będzie prawdziwa, słoneczna i ciepła wiosna, jak napisał Friedrich Ruckert Gdzie kwitnie kwiat – musi być wiosna, a gdzie jest wiosna – wszystko wkrótce zakwitnie.

W moim domku, również zagościła wiosna.

41 komentarzy :

  1. Mnie też marzy się już wiosna. Na razie ani widu, ani słychu....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj brakuje słońca i ciepła oraz tych wiosennych kolorów :)

      Usuń
  2. Jest już kalendarzowa wiosna, więc czas na tą prawdziwą, słoneczną i kolorową. Śliczne krokusy. U mnie jeszcze nie kwitną. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prognozy nie zapowiadają w najbliższym czasie tej prawdziwej,Oj szkoda. U mnie krokusy kwitną tylko przy domu,A w innych miejscach niestety nie.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Takie piękne oznaki wiosny:))) a u nas zima pełną parą:)))Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie minusów temperatury da w nocy,a w dzień niewiele powyżej zera. Kwitnące krokusy mówią,że to już wiosna,chociaż bardzo zimna.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Jak miło pooglądać te zwiastuny wiosny... a u mnie za oknem póki co...śnieżyca;/
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze kwiaty w ogrodzie to balsam dla duszy. Mam nadzieję,że wkrótce śnieżyce u Ciebie miną.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Piękna wiosna u Ciebie. Dzięki temu postowi wpadłam na pomysł wiosennej rabaty za domem w bardzo ciepłym miejscu. Bardzo Ci dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się,że Cię zainspirowałam .
      Pozdrawiam wiosennie:)

      Usuń
  6. Tym postem zachęciłaś mnie do poszukiwania nawet najmniejszych odznak wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię obserwowac pierwsze oznaki wiosny,ale dzisiejsza pogoda to tego nie zachęca :).

      Usuń
  7. Strasznie leniwa ta wiosna, obserwuje to wszystko, co wyszło z ziemi i mam nadzieję , że nie zmarznie, ale szpaki już są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna w tym roku bardzo się opóżnia, chociaż przyroda i tak się budzi do życia.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Ja czekam na późniejszą wiosnę, kiedy zakwitną wszystkie drzewa! Bo pogoda u mnie już typowo wiosenna, choć ciągle jeszcze chłodno, a ja chciałabym już w cholerę rzucić te kurtki, choć cienkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj,chetnie także zrzuciłabym ciepłe ciuchy i z chęciom popatrzylabym na kwitnące drzewa. Jeszcze długo na to będziemy czekać :)

      Usuń
  9. Piękna wiosna u Ciebie. U mnie nie widać żadnych jej oznak.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,wkrótce wiosna dotrze i do Ciebie.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  10. u mnie od dwóch dni rano wstaje a tu śnieg za oknem no klekajcie narody gdzie ta wiosna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie śnieg i nie ma,ale w nocy są mrozy,więc kwiaty mocno dostają po ....łodygach :)

      Usuń
  11. Prześliczne krokusy,aż miło popatrzeć.Wszystkie kolorowe odmiany są u Ciebie zachwycające! Ja niestety się poddałam, za każdym razem ,gdy wsadziłam cebulki, lotem błyskawicy dowiadywały się o nich nornice, i po kwiatach...Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję. U mnie, również wiele cebulek padło łupem nornic, które są nie do pozbycia. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tam, gdzie są kwiaty, tam musi być wiosna, bo kolorowo, cieplej, radośniej. I niech to słońce do wszystkich zawita.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna na pewno wywołuje uśmiech na twarzy,szkoda tylko,że dzisiaj wszystko jest pokryte śniegiem.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Mi także marzy się wiosna... na razie jednak same śnieżyce ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja wiosna trwała zaledwie kilka dni, niestety doszły i do mnie śniegi i mrozy, a tak bardzo pragnę ciepełka :)

      Usuń
  15. Droga Nino!
    Obfitości, nadziei i miłości.
    Życzę Ci Wesołych Świąt Wielkanocnych!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna wiosna u Ciebie i moje ulubione krokusiki !!
    Nino, życzę radosnych i słonecznych Świąt !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krokusy, również uwielbiam, szkoda, że tak szybko przekwitają. Dziękuję.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Spokojnych, ale i radosnych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  18. W naszym ogrodzie również krokusy zakwitły, ale zdecydowanie później, niż u Ciebie. Podobnie jak Ty doczekać nie mogę się ciepła i chwil, gdy będzie można usiąść z kawą na tarasie. :) Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu przyszło ciepełko i kawka na tarasie odpita, a krokusy już przekwitły.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  19. Póki co jest w końcu cieplutko i bardzo słonecznie ale kwiecień - plecień więc pewnie jeszcze nas zaskoczy słotą. Miło obserwować jak przyroda pięknie się budzi :)
    Miłej niedzieli Ninuś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię oberwować przyrodę budzącą się do życia, z dnia na dzień rozkwitają inne kwiaty. Wczoraj zrobiło się już chłodno i deszczowo.
      Pozdrawiam wiosennie Ewo.

      Usuń
  20. Śliczne wiosenne zdjęcia. Bardzo lubię krokusy. :) Teraz już ciepło, wiosna pięknie się budzi do życia. Życzę radosnych prawdziwie wiosennych dni. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda,że już krokusy przekwitły, ale rozkwitają inne ,wiosenne kwiaty, więc duszą się raduje.
      Pozdrawiam wiosennie:)

      Usuń
  21. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka