Życzenia świąteczne



Tadeusz Różewicz, "Bajka"


ścierpły mi nogi 
obudziłem się 
z długiego 
niewygodnego 
snu 
    w świecie czystym 
świetle 
nowo narodzonym 
w Betlejem a może 
w innym "podłym" mieście 
    gdzie nikt nie mordował 
    dzieci 
    ani kotów 
    ani żydów ani palestyńczyków 
    ani wody ani drzew 
    ani powietrza 
nie było przeszłości 
ani przyszłości 
    trzymałem za ręce 
    tatę i mamę 
    czyli Pana Boga 
i było mi tak dobrze 
jakby 
mnie nie było


Witajcie kochani ! 

Zdrowych spokojnych i pełnych rodzinnego ciepła świąt Narodzenia Pańskiego, odpoczynku od codziennego zabiegania oraz chwili zadumy. Wszelkiej pomyślności w Nowym Roku 2018 oraz spełnienia w życiu osobistym i zawodowym .



Dziękuję wszystkim za życzenia.

10 komentarzy :

  1. Piękne życzenia, dziękuję bardzo i odwzajemniam z serca:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny wiersz i zdjęcia! Wesołych Świąt, Nino!

    OdpowiedzUsuń
  3. Feliz Navidad para ti y toda tu familia. Un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wiersz. Radosnych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za piękne życzenia. Życzę radosnego świętowania i samych wspaniałych chwil w Nowym Roku.Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozdrawiam serdecznie i miłego dalszego świętowania życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Droga Nino!
    Życzę radosnego świętowania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego na świąteczny czas, a w Nowym Roku samych szczęśliwych dni:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka