Kołobrzeg

Zima w pełni. Niestety śniegu brakuje. W ubiegłym tygodniu wybrałam się na wycieczkę do Kołobrzegu. To, nadmorskie miasteczko jest urokliwe o każdej porze roku. Pełno w nim zabytków i pomników upamiętniających historię Polski.
                                                                     Pomnik Sanitariuszki                                                              Powstał w hołdzie kobietom sanitariuszkom niosącym pomoc na polach bitewnych II wojny światowej. Przedstawia on umundurowaną sanitariuszkę udzielającą pomocy rannemu żołnierzowi.
                                                                           Pomnik  Zaślubin Polski z Morzem.
                    Upamiętnia on zaślubiny Polski z morzem,które odbyły się 18 marca 1945.
Pomnik Tysiąclecia przed Katedrą   
                                                        Latarnia Morska w Kołobrzegu 
Bardzo lubię spacery brzegiem morza. Podziwiam wtedy morskie fale,mewy i łabędzie. Ptaki są bardzo przyzwyczajone do obecności ludzi,którzy je karmią.Są prawie oswojone.                                
 Kołobrzeg jest jednym z najbardziej popularnych w Polsce kurortów nadmorskich, który warto odwiedzić.



17 komentarzy :

  1. Lubię Kołobrzeg i bywałam tam. Miły był spacer, a szczególnie nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam nad Polskim morzem:)))bardzo przyjemny spacer:)))pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Daleko mieszkasz od morza? Musisz koniecznie wybrać się,kiedyś nad polskie morze,bo warto.Jeżeli nie lubisz tłumów, to najlepiej przyjechać jesienią lub wiosną.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Miło popatrzeć na morskie widoczki...
    moc uścisków

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie byłam w Kołobrzegu. Marzy mi się zimowy spacer brzegiem morza.
    Nino, bardzo dziękuję. Poznałam piękne miasto.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wkrótce zrealizujesz swoje morzenie i będziesz spacerować brzegiem Bałtyku.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Piękne nadmorskie miasto ! Moje pierwsze skojarzenie z Kołobrzegiem: festiwal piosenki żołnierskiej....!
    Nigdy nie byłam w Kołobrzegu ! Może kiedyś.....!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety,festiwali piosenki żołnierskiej już nie ma,a szkoda. Na pewno, kiedyś zawitasz do Kołobrzegu.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Byłam w 2015 roku, bywałam co roku przejazdem. Bardzo fajnie jest w Kołobrzegu, ale wolę Mielno ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kołobrzeg?? Miasto mej młodosci:):) Zdawałam tam maturę:):)
    A teraz jak tam jeżdżę przyglądam sie jak sie zmienia...
    Pozdrawiam z mej chmurki:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mieszkałaś w pięknym mieście. Tak,Kołobrzeg się bardzo zmienia,pięknieje.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. ...a ja właśnie wypoczywam w tym tygodniu w Kołobrzegu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ...a ja właśnie wypoczywam w tym tygodniu w Kołobrzegu :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka