Słodkie psiaki i jeszcze słodsze, kruche ciasteczka

Jak ten czas szybko leci. Minęły święta i Nowy Rok. Zima się rozszalała, na dworze duży mróz,a rano nasypało śniegu, który po południu się zaczął topić.Zrobiła się straszna chlapa. Kiedy wróciłam ze spaceru z psem, miałam  przemoczone nogi. Nie lubię takiej pogody. Niestety, mój psiak bardzo przyzwyczaił się do codziennych spacerów i nie odpuści, dopóki ktoś z nim nie pójdzie pospacerować. Mój Kevin ma u nas bardzo dobrze, bo jest traktowany jak członek rodziny.


 Niestety, nie wszystkie psiaki znajdują dobry dom.Wielu z ich przebywa w schroniskach, gdzie cierpliwie czekają na nowy, lepszy  dom. W tym roku, aby pomóc zwierzętom w schronisku, polepszyć ich warunki bytowe, wzięłam udział w akcji charytatywnej Kup kalendarz - Odbuduj Korabiewice (2016).


Dzisiaj upiekłam ciasteczka z musli, które są bardzo dobre,kruche, zdrowe i pożywne. Ciastka można przechowywać  kilka dni.

Może, ktoś chce skorzystać z przepisu?,  to zapraszam

Ciasteczka z musli
2-3 szk musli
1 szk wiórek kokosowych
1szk łuskanego słonecznika
garść żurawiny
2 szk mąki pszennej (ja dałam pełnoziarnistą)
250 g masła
2 łyżeczki sody
2 łyżeczki cynamonu
1 opakowanie cukru waniliowego
4 łyżki miodu ( rzadkiego)
6 łyżek mleka
2 jajka
1/2 szk cukru (jeśli ktoś lubi bardzo słodkie ciastka)
     Sposób wykonania
Masło rozpuścić i ostudzić. Do miski wsypać wszystkie w/w składniki, wlać roztopione masło, miód i wymieszać na jednolitą masę. Jak ciasto jest za rzadkie dodać musli.Kłaść kupkami (lekko je spłaszczyć) na papier do pieczenia. Włożyć do nagrzanego piekarnika- 160 stopni i piec ok.15 minut.
Smacznego


20 komentarzy :

  1. Nino, Twój Kevin jest śliczny i kochany.
    Wiele jest psiaków, niechcianych, porzucanych i co gorsze maltretowanych. To smuci.
    Ciasteczka wyglądają bardzo apetycznie. Zaraz skopiuję Twój przepis. Zrobię je w najbliższym czasie.
    Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Jest to bardzo przykre,gdy zwierzaki są maltretowane,porzucane i niechciane.
      Ciasteczka polecam.
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. Ninko, Twój Kevinek to bardzo piękny psiuńko !!! To smutne że wiele psiaków spędza swoje życie w schroniskach. Ale z drugiej strony tam mają zapewnione jedzonko, opiekę lekarską...chociaż to nie zastąpi miłości człowieka...!
    Ciasteczka z musli wyglądają apetycznie !!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Masz rację,że miłości człowieka nic nie zastąpi, a schroniska są bardzo potrzebne.
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  3. Twój pies jest piękny:)))mój syn ma taką wilczurkę:)))ciasteczka wyglądają pysznie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wilczurka na pewno też jest piękna i mądra.
      Ciasteczka są pyszne.
      miłej niedzieli :)

      Usuń
  4. Marzy mi się, żeby każdy piesek miał swój dom i kochanych właścicieli, którzy tak jak Wy, chodziliby z nimi na spacery :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też bym tak chciała.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny psiak :)))) Dzięki za przepis lubię tego typu ciasteczka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Polecam ten przepis.Ciastka zachowują długo świeżość.Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Pięknego masz psiaka :) Uwielbiam owczarki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham wszystkie psy.Ten mój jest bardzo mądry. :)

      Usuń
  8. Ale śliczny psiaczek. A ciasteczka wyglądają bardzo kusząco. Częstuj się jednym:):):) ściskam najserdeczniej

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę bardzo i smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak duży pies wymaga dużo ruchu, urocz psina, przepis podrzucę koleżance, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój pies biega całe dnie luzem,ale mimo to, uwielbia wyjścia na spacery.
    Ciasteczka polecam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kevin to piękny pies - widać ,ze lubi dużo biegać i przynosić różne zdobyczne kijki.Dziękuję za przepis na ciasteczka - Twoje wyglądają tak apetycznie,że muszę spróbować takie upiec:)))
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny psiak... Wyjątkowo dobrze znam problem schroniskowych psów, jako że od dawna jestem wolontariuszką, najgorsze jest to, że człowiek zazwyczaj kieruje się wzrokiem i wybiera te zwierzęta, które są...po prostu ładne. Te starsze czy brzydsze mają bardzo małe szanse...i zazwyczaj umierają za kratami...

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak. Masz rację, że tak jest. :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka