Letnia sałatka z arbuza i fety

W końcu na niebie wyjrzało słońce i zrobiło się dość ciepło. Aby poczuć, że to lato zrobiłam sałatkę z arbuza i fety. Przepis zaczerpnięty z internetu, ale trochę przeze mnie zmodyfikowany. Postanowiłam się z Wami nim  podzielić

 

Składniki
- arbuz pokrojony w kosteczkę

- ser feta

- czarne oliwki

- sałata

- cebulka

- 1 łyżka posiekanej mięty

Można dodać ziarka dyni uprażone na suchej patelni,

sól, pieprz i sos z soku cytryny i miodu ( 2 łyżki soku i 1 łyżka płynnego miodu)

Smacznego :)

9 komentarzy :

  1. Jestem fanką wszelkich sałatek i chętnie wypróbuję Twój przepis !
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Nino!
    Właśnie się zastanawiałam co dzisiaj zrobić na kolację.
    Bardzo dziękuję, że podsunęłaś mi przepis. Tak dobrze się składa, że mam wszystkie składniki.
    Życzę Ci miłej, relaksującej niedzieli.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nino,dziękuję za odwiedziny,cieszę się,że mogłam zajrzec na Twój blog,zostanę u Ciebie ,bo lubię takie klimaty.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że podoba Ci się mój blog, witam i zapraszam do odwiedzin. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Sałatka jest pyszna.
    Mam nadzieję, że wrócisz do blogowania?
    Czekam.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nino!
    Życzę Tobie i Twoim Bliskim wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 2016

    OdpowiedzUsuń
  6. Feta i arbuz - uwielbiam to połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka