Sernik bez sera


Witajcie kochani! Dzisiaj zapraszam Was na coś słodkiego, pysznego i delikatnego, na sernik bez sera. Ciasto jest proste i szybkie w wykonaniu, bardzo puszyste, każdy zjada je ze smakiem.

 Przepis na sernik bez sera

MASA

  3 duże, kwaśne śmietany 18%
  cukier waniliowy
  1 szklanka cukru
 2 budynie śmietankowe, bez cukru
  piana z 5 białe
Sposób przygotowania
CIASTO 
 Mąkę, proszek do pieczenia, margarynę, cukier i żółtka zagnieść na ciasto. Następnie podzielić na dwie części, jedną wyłożyć na blachę, wyłożoną papierem do pieczenia i po nakłuwać widelcem, do drugiej części dodać kakao i zagnieść, włożyć do zamrażarki.
MASA
Białka ubić na sztywno, dodać cukier i ubijać do rozpuszczenia cukru. Następnie wsypać budynie, wlać śmietany i delikatnie wymieszać.
Masę wlać na blaszkę z ciastem surowym, na to zetrzeć na tarce na  grubych oczkach lub pokruszyć ciasto z zamrażarki. Włożyć do nagrzanego do 170 stopni piekarnika  i piec około 45 minut, aż się zrumieni wierzch ciasta. Sernik pozostawić do ostygnięcia w piekarniku. Najlepiej się kroi na drugi dzień. Przed pieczeniem ciasto można posypać wiórkami kokosowymi, rodzynkami itp.

Smacznego !

26 komentarzy :

  1. Wygląda jak z twarogu, aż dziwne, że tam śmietana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe :). I smakowicie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Do złudzenia przypomina wyglądem klasyczny sernik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno pyszne. Może warto wypróbować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście,że warto upiec bo szybko znika z talerza:)

      Usuń
  5. Wygląda na bardzo smaczne. Szok, że jest bez sera. hehe
    Bardzo podoba mi się, jak zaprezentowałaś ciasto. Przepięknie.
    Miłego dnia, pozdrawiam. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He,he bez sera,ale smakuje trochę jak sernik. Dziekuję,także życzę Ci miłego dnia:)

      Usuń
  6. Wygląda pięknie:)))pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy - sernik bez sera. Nigdy nie robiłam i chętnie z przepisu skorzystam. Śliczna prezentacja, z gatunku takich, które najbardziej lubię...Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że będzie Ci smakował.Dziękuję,robienie zdjęć w plenerze sprawia mi przyjemność.Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Wygląda znakomicie. Kiedyś dawno temu piekłam i bardzo nam smakował. Jaka szkoda, że dopiero teraz Cię odwiedziłam i przypomniałam sobie o tym serniczku. A ja pół dnia walczyłam z bardzo pracochłonnym nowym ciastem i nie wiem jaki będzie efekt jutro. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co to za nowy przepis?,pochwal się efektem.Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Wygląda bardzo apetycznie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepis i ciasto na zdjęciu bardzo mnie przekonują, muszę wypróbować :-)
    Dzięki za odwiedziny na Bibliomaniaku, zapraszam na prywatny paniodbiblioteki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj koniecznie, bo warto. Jeśli upieczesz to daj znać .czy Ci smakował. Na pewno wpadnę do Ciebie :)

      Usuń
  11. Wygląda bardzo apetycznie. Kopiuję przepis i postaram się go niebawem wypróbować.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Serniczek ma pewno będzie Ci smakował. Pozdrawiam:)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka