Pierwszy śnieg



 Witajcie kochani, cieszę się, że do mnie zaglądacie, chociaż w ubiegłym roku niesystematycznie i bardzo mało pisałam na blogu. Do Was też zaglądam, chociaż nie zawsze zostawiam po sobie ślad w postaci komentarza.

 Święta i Nowy Rok minęły nie wiadomo, kiedy. Pierwszy dzień Nowego Roku przywitał nas śniegiem, to rzadkość w moim regionie, więc bardzo mnie  ucieszył, chociaż za zimą nie przepadam. Lubię, kiedy rośliny przykryte są białym puchem. Zawsze wtedy dekoracyjnie wyglądają rabaty, zwłaszcza  iglaki i bukszpany. Bardzo podoba mi się trawa bambusowa, chociaż łodygi ma już suche to przykryte białym puchem i kołyszące się na wietrze wygląda efektownie. Od razu człowiek czuje się lepiej. Widok ogrodu oprószonego śnieżkiem często kojarzy mi się z baśniami. 









Ze śniegu bardzo cieszył się mój piesio.

Niestety, śnieg leżał tylko przez jeden dzień i już oglądam za okna szaro bury krajobraz. Błoto i deszcz nie zachęca do spacerów. Mimo, że jest styczeń to, nadal panuje ponura, depresyjna pogoda. Brak słońca, krótki dzień oraz wszystkie wiadomości płynące z telewizji, czy Internetu nie napawają mnie optymistycznie. W domu nastrój poprawia mi choinka oraz płonące świece, a także dobra książka. 




48 komentarzy :

  1. Pięknie wygląda śnieg na roślinkach.
    Wszystkiego najlepszego w nowym roku.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda,że śnieg tak krótko leżał. Dziękuję i wzajemnie.Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Klimatyczny wpis, widoki śniegu rewelacyjne, w Krakowie próżno go szukać. Roślinki pokryte śniegiem nabierają tajemniczego wyglądu. Super.
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety po śniegu nie zostało już żadnego śladu, a na dworze pada deszcz i jest błoto.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. U nas pada śnieg od paru dni, wszystko już przykryte grubą warstwą i tak jak napisałaś, sceneria jak z bajki. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę Ci takich widoków. U mnie na dworze.jest smętnie.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. U nas jeszcze biało , ale z dnia na dzień śniegu coraz mniej. Cieszę się , że w tym roku był śnieg w okresie noworocznym. Pozdrawiam cieplutko ⛄⛄⛄⛄⛄⛄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie śnieg leżał tylko jeden dzień, a dzisiaj było mgliście i deszczowo, pogoda nie zachęca do wychodzenia z domu.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Piękny, bajkowy ogród u Ciebie, Nino. A Twój pies chyba też zadowolony z takiej aury, bo nos ma biały.
    Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ogrody zimową porą, szkoda że śnieg leżał tylko jeden dzień. Dziękuję i wzajemnie.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Zima kapryśna, śnieg pojawia się i znika.
    Dziś wstałam, a tu biało i to sporo spadło białego puchu, przykrył szarość i bałagan...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety już nie na zim z naszego dzieciństwa, obecnie są jak piszesz kapryśne :)

      Usuń
  7. Chociaż śnieg mały, a cieszy. Najlepszego w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ze był tylko jeden dzień, wzajemnie.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  8. Ten znikomy opada śniegu to tak na wszelki wypadek, byśmy nie mówili, że rok bez śniegu, gdyby Bestia ze Wschodu okazała się mitem. Widok roślin z białymi czapami oraz szronem rewelacyjny. Pozdrawiam, Nino :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację,Tereniu, w tym roku zi.a była ze śniegiem :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  9. Nino, Twój ogród w zimowej szacie wygląda cudownie. U mnie jutro ma padać. Jakiś czas temu przez jeden dzień też utrzymywał się śnieg. Twój piesio ze śnieżką na nosie wygląda przeuroczo. czy próbował tarzać się w śniegu? nasza Bellusia uwielbiała.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sìe, że Ci się podoba mój ogród. Po śniegu nie ma już śladu. Piesio lubi kiedy mu się rzuca śnieżkami, wtedy stara się je złapac.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  10. Cudowna fotorelacja. Ja jeszcze w tym roku śniegu nie widziałam. Jednakże może to się zmieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze Ci się podoba. Niestety śnieg leżał przez jeden dzień i znowu mamy błota i mgliste dni :)

      Usuń
  11. Witaj wieczorową porą Nino
    Śnieg zimą powinien być. Chociaż tyle. Krajobraz dookoła nie jest już wówczas taki szary
    Na koniec trzy słowa zostawiam - Pamiętam, Jestem, Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Ismeno, że do mnie zaglądasz. Szkoda, ze krajobraz już jest zmowu szaro bury.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  12. Miniony rok nie dał nam zbyt wiele okazji do radości. Snieg troszkę poprawia nastrój, fajne zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ubiegły rok dla większośći z nas był trudnym rokiem. Śnieg i słonce zawsze poprawia mi humor.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  13. Piękne te Twoje "zaśnieżone zdjęcia".

    życzę dobrego i zdrowego nowego roku.:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdy leży śnieg i wychodzę z psem do ogrouy, to melduję rodzinie, że idę do krainy baśni. W tej krainie ani polityki, ani idiotycznych filmów, ani sprzątania okruszków, ani nie stoi na mojej drodze kuszący sernik.
    Zdrowia , zdrowia w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniała jest ta kraina baśni gdzie czlowiek może odpocząć.Dziękuję i wzajemnie.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  15. U nas dopiero teraz jest śnieg, ale nasypało bardzo dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dzisiaj przez noc nasypało sporo śniegu, zaraz idę robić fotki :)

      Usuń
  16. U mnie na szczęście śnieg nadal jest, chociaż dopiero od dzisiaj od rana. Mam nadzieję, że utrzyma się przynajmniej przez parę dni. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dopiero od dzisiaj jest sporo śniegu i temperatura na minusie, więc mam nadzieję ,że trochę poleży :)

      Usuń
  17. Cudowne zdjęcia, cudowny krajobraz! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pozdrawiam słoneczną bielą za oknem Nino

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię serdecznie,Ismeno w moroźny i śnieżny wieczór:)

      Usuń
  19. Dzisiaj piszę z baśniowej krainy śniegu. Martwi mnie tylko to błoto, które jest następstwem opadów.
    Podczas spacerów z psem zatrzymuję się przy krzakach dzikiej róży i wylizuję słodki dżemik ze zmarzniętych owoców.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narazie nie myślmy o błocie pośniegowym, a cieszmy się z bajkowych widoków. Dżemik musi być pyszny.
      Mam problem z wejściem do Twojego bloga:(
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  20. Na brak śniegu i ja narzekałam ale teraz nastała prawdziwa zima. Śniegu dużo napadało a i przymroziło -14 stopni w dzień dzisiaj było. Prawdziwa zima :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie już śnieg prawie stopniał, ale cieszę się że chociaż parę dni był baśniowy krajobraz.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  21. Pięknie wygląda Twój ogród pod białą pierzynką :) A piesia z nosem w śniegu aż chce się głaskać i podrapać za uszami :)
    Super zimowe fotki !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam, takie widoczķi. Mój piesio bardzo lubi śnieg, ale niestety już stopniał.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  22. Zima jest moją ulubioną porą roku :).

    W ostatnich dniach praktycznie ciągle pada u nas śnieg i jest cudnie :).

    U Ciebie też było ładnie i masz ślicznego pieska :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety śniegu juz nie ma, tylko zrobiło się błoto , dziękuję.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie styczeń też był pochmurny. Przepięknie wygląda twój ogród zimą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż za zimą nie przepadam to jednak uwielbiam fotografować ogrody przykryte białą kołderką.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka